نمک صنعتی شکری میعاد نمک صنعتی است که معمولا در صنایع مختلفی که لازم است نمکی باشد که با قرار گرفتن در معرض رطوبت کلوخ نشود استفاده زیادی دارد که از این صنایع می توان به صنایع حفاری، پتروشیمی، نفت، دباغی، دام و طیور و احیای رزین اشاره نمود.

نمک شکری چیست؟

نمک شکری یکی دیگر از مش ها و دانه بندی های نمک صنعتی است که چون خیلی شبیه به دانه‌بندی شکر است ، به نام نمک شکری معرف شده است. این نمک با توجه  به اندازه های که در کریستال های خود دارد به نام نمک مش ۱۱۰ یا نمک مش 120 هم شناخته می شود

نمک شکری

این نمک به علت شکل بلوری که دارد و از طرف دیگر اندازه که هر بلور دارند، در صنایع گوناگون مصرف می‌گردد که برای مثال  می توان به صنایع پتروشیمی و نفت اشاره کرد

انواع نمک شکری

نمک های شکری به سه نوع یعنی نمک شکری ریز، نمک شکری متوسط و نمک شکری درشت تقسیم می شود، هر یک از این نمک ها کاربرد مختلفی دارند چون  اندازه هر نمک تعیین کننده خلوص آن نمک است و نیز کارکرد هر نمک هم با خلوصش  تعیین می کند کارکرد نمک در صنعت های گوناگون مختلف می باشد، شما به هیچ وقت نمی توانید نمکی که برای صنایع غذایی مورد نیاز است را برای صنایع حفاری مصرف کنید، زیرا صنایع غذایی نیاز دارد که نمک با سایز و درجه خلوص متفاوتی نسبت به نمک مناسب صنایع حفاری  است.

به این علت اگر قصد خرید نمک شکری دارید اول باید نیاز های صنعت خود و کاربرد آن را مشخص کنید بعد در مورد نمک  اطلاعات کسب کنید و سپس نمک مورد نیاز خود را سفارش دهید، اگر در این زمینه نیاز به مشاور دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید  که ارائه دهنده مشاوره تخصصی رایگان به صورت تلفنی و از طریق شبکه های مجازی مانند واتساب ، تلگرام و اینستاگرام به شما می باشند.

۱ ــ نمک شکری درشت

نمک شکری صنعتی

نمکی که بیشترین کاربرد در میان نمک های شکری در صنایع مختلف دارد این نمک است چون دانه بنری آن 18 مش می باشد یعنی اندازه نمک بین ۰.۸۴ میلی متر تا ۲.۳ میلیمتر تعیین شده است، در  برف روبی جاده ها ، صنایع حفاری اصولا از این نمک استفاده می شود.

۲ ــ نمک شکری ریز

نمک شکری ریز کیفیت متوسطی دارد و دانه بندی آن میان ۱۶ تا ۱۸ مش  است، اگر که صنایع حفاری و صنایع نفت از نمک شکری درشت استفاده نکنند، تنها انتخاب برای آنها  می تواند نمک شکری ریز است.

۳ ــ نمک شوری مخلوط

دانه های این نمک به صورت ترکیبی از دو نمک ریز و درشت به شما ارائه می شود و سایز بندی آن از 8 مش آغاز می شود، کاربرد این نمک در صنایع  نساجی، صنایع غذایی، سختی گیری آب است.

فرایند تولید نمک شکری صنعتی میعاد

کاربرد نمک شکری در صنایع گوناگون با توجه به فرایند تولید مشخص می شود، برای تولید نمک شکری در گام اول سنگ نمک را از معادن استخراج کرده و به کارخانه منتقل می کنند سپس با بهترین سنگ ها را انتخاب می کنند و با دستگاه سنگ شکن آنها را به تکه های کوچکتر تقسیم می کند تا بتوانند آنها را  به سرندها داشته باشند.

سرند سنگ ها را بر مقیاس اندازه  تفکیک می کند و به مخزن منتقل می کند تا بسته بندی شوند، بسته بندی های نمک صنعتی شکری میعاد با توجه کاربرد آن در صنایع گوناگون بین 20 کیلوگرم تا 2 تن صورت می پذیرد، مثلا استفاده نمک شکری در صنایع غذایی با بسته های 20کیلوگرمی انجام می یابد ولی در صنایع حفاری معامله های های نمک بالای  2 تن انجام می شود.

نمک شکری در چه صنایعی استفاده می شود

نمک شکری در صنایع مختلف کاربرد دارد  مثل صنایع حفاری، صنایع دامداری، صنایع غذایی، صنایع نساجی، صنایع شیمیایی، صنایع پتروشیمی، صنایع دباغی و همچنین می توانیم به برف روبی جاده ها، سختی گیری آب، برف روبی، خوراک طیور و حیوانات ، نمک سود کردن گوشت و… اشاره کنیم، هر نمک شکری با دانه بندی مخصوص دارای کاربرد ویژه به خود است

کاربرد نمک شکری میعاد در صنایع مختلف

صنعت حفاری از نمک شکری درشت و گاهی اوقات ریز برای افزایش یافتن سرعت کار حفاران در استخراج نفت و گاز استفاده می شود.
در زمینه خوراک حیوانات مانند پرندگان ، استفاده از نمک شکری باعث افزایش میزان رشد طیور می شود و به دلیل خاصیت ضدعفونی نمک، حیوانات با خوردن آن از شر بسیاری از بیماری ها دور خواهند بود.
نمک شکری در صنایع دامداری عملکرد بسیار عالی در سود کردن گوشت دام دارد.
در برف روبی جاده ها از این نمک استفاده می شود زیرا استفاده از نمک پودری و ریز باعث افزایش زمان اب شدن برف و ایجاد مشکل خواهد بود.
در بسیاری از صنایع از نمک شکری برای سختی گیری آب استفاده می شود.

نمک شکری

صادرات به کشورهای خارجی

فعالیت شرکت میعاد فقط مخصوص به داخل ایران نیست  و با تاسیس دفتر در کشورهای همسایه مانند عراق امکان صادرات سنگ نمک و نمک دانه بندی شده را نیز فراهم می نماید.

از کشور ایران محصولات ما توسط شریکهای تجاری همچنین به کشورهای دیگر اروپایی صادر می شود. ما تمامی تلاش خود را بکار میگیریم تا محصولی با کیفیت خوب ارائه دهیم و  در تمامی فرآیند خرد کردن نمک و دانه بندی  آن نظارت کامل داریم تا از بسته‌بندی مناسب برای  سالم ماندن استفاده نماییم.

بسته‌بندی محصولات ما در کیسه‌های لمینت انجام می گیرد و در ضمن تضمین کردن کیفیت و نگهداری محصول، از طریق سامانه حمل‌ونقل جاده ای به سایر کشورهای صادر می شود

قیمت نمک شکری

نمک گرانولی شکری به علت دانه‌بندی درشتی که دارد با قرارگیری در معرض رطوبت هوا کلوخ نمی‌شود و اگر هم احیانا به هم بچسبند ساختار شکننده‌ای دارند که به راحتی از هم جدا می‌شوند. به همین خاطر است که در صنایع پتروشیمی، حفاری و نفت مورد مصرف فراوان دارد

از کجا نمک صنعتی شکری میعاد را خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید نمک صنعتی شکری میعاد کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *