آباژور سنگ نمک بیوتی سالت که از سنگ نمک طبیعی ساخته شده و به فضای اطرافش زیبایی دوچندان می بخشد و خواص فراوانی دارد آباژور یا شب خواب وسیله ای است که نور را در محیط اطرافش پخش می کند و در تابیدن  زیادتر و بهتر نور از آن استفاده می شود در واقع  آباژور وسیله ای است که  لامپ یا چراغ را زیر پوشش خود قرار می دهد و نور را ملایم تر و بهتر بازتاب می دهد. آباژور ها  از گذشته دور  وجود داشتند از آباژورها علاوه بر روشنایی و نور برای تزیین  و زیبایی منزل استفاده می شود.

 

آباژور سنگ نمک چیست ؟

آباژور سنگ نمک نوعی از انواع آباژور ها است که به صورت مدرن و از یک قطعه کریستال سنگ نمک طبیعی و ارگانیک ساخته می شود . و علاوه بر ایجاد روشنایی خواص و ویژگی های فراوانی دارد. کریستال نمک ماده معدنی است. که ترکیب اتمی  آن الکتریکی است ، به دلیل این ویژگی کریستال نمک می تواند از شکل بلوری به مایع و از حالت مایع به شکل بلور تغییر شکل بدهد . به علت این خاصیت تغییرات یونیزاسیون طبیعی سنگ نمک قادر است شارژ الکتریکی تولید کند. و به علت همین ویژگی خاص سنگ نمک  و ویژگی های دیگر محققان و طرح کننده گان از آن در تولید انواع  آباژور ها و شمعدان  استفاده می کنند.

 

آباژور سنگ نمک با نام آباژور نمکی نیز شناخته می شود.  لامپ درون آباژورها  زیبایی آن را دو چندان میکند. و می‌توان از آنها  در همه مکانها و محیط های بسته  از جمله اتاق  خواب  ،سالن نشیمن، دفتر کار و غیره مورد مصرف قرار میگیرند.  درخشش زیبای بلور سنگ نمک جلوه بی نظیری در مکانهای مورد استفاده ایجاد می کند.

 

خواص درمانی استفاده از آباژور سنگ نمک 

خاصیت یونیزاسیون و تصفیه فضای اطراف

به علت پیشرفت فناوری و استفاده زیاد از وسایل تکنولوژی  افراد در معرض موج های الکترومغناطیسی  از اسباب  الکتریکی مانند  موبایل ، تبلت، لپ تاب ، تاویزیون و… قرار دارند. پژوهش های انجام شده در این زمینه نشان می دهد یونهای مثبت ارسال شده از تجهیزات الکتریکی علت بسیاری از بیماری ها است. عواملی مثل خستگی،افزایش استرس ، کاهش ایمنی بدن کاهش  تمرکز را برای افراد به ایجاد می کند

تنها روش حذف کردن  این یون های مثبت که اصولا باید توسط یونهای  منفی  انجام گیرد. استفاده از این آباژورها  است که می‌تواند در این زمینه کمک قابل توجهی به ارمغان بیاورد. به وسیله این روش می توان  تاثیرات مضر امواج که توسط یون های مثبت است را از طریق یونیزاسیون که تولید  یون منفی است از میان برد. و این از خاصیت های منحص ربه فرد آباژور نمکی حساب می شود.

بهبود کیفیت خواب شبانه و افزایش آرامش

بیشتر افراد به علت قرار گرفتن در معرض یونهای مثبت و اثرات منفی آن دچار مشکلاتی از قبیل خواب نامنظم و بی خوابی های شبانه می شوند. چرا که یون های مثبت باعث کاهش سطح اکسیژن مغز می‌شود.

آباژور نمکی در فضای اتاق خواب می تواند کمک شایانی در رفع بی خوابی و تنظیم الگوی خواب افراد بکند  و با خنثی کردن یون های مثبت و هرگونه یون مزاحم کیفیت خواب شما را بهبود ببخشد.

تقویت سیستم تنفسی

افراد مبتلا به آسم و بیماری تنفسی هنگام عود بیماری دنبال اسپری های مختلف برای بهبود هستند باید بدانید که بعضی اسپری ها به نام اسپری نمک صورتی هیمالیا وجود دارد که کاهش دهنده آسم و آلرژی است در ترکیبات این اسپری از سنگ نمک استفاده شده است لذا به کسانی که آلرژی دارند توصیه می کنیم از آباژورهای سنگ نمک در محیط زندگی و دکراسیون خانه شان استفاده کنند تا علاوه بر زیبایی باعث بهبود بیماری و مشکلات آنها شود

آباژور سنگ نمک

 انرژی بخش بودن سنگ نمک

از خواص کریستال نمک استفاده  شده در این آباژور تولید یون های منفی و خنثی کردن یون های مثبت است. این عمل آباژور های نمکی باعث زیاد شدن سطح انرژی در فضای اطراف می شود. به آن اندازه که وجود یون های باردار باعث اثرات منفی مانند کاهش انرژی بدن ، خستگی و افزایش  استرس می شود. افزایش یون های منفی در محیطنیز  سبب ایجاد آرامش ، نیرو و انرژی زیاد بدن را ایجاد می کند.

 

متعادل ساختن امواج الکترومغناطیسی

وسیله های که دارای امواج الکترومغناطیسی مثل رایانه ،رادیو ، موبایل، تلویزیون و غیره، یون های مثبت فراوانی از خود ایجاد می کنند.

این وسیله های ارتباطی و بقیه  اشیاء الکتریکی باعث تشدید تراکم یون های مثبت می شوند.

درست است که این امواج و یون ها قابل رویت نیستند اما اثرات مضر از خود را در طولانی مدت به بار می آورند

لذا قرار گرفتن در معرض امواج EM باعث خستگی ، ضعیف شدن سیستم ایمنی بدنی و افزایش  استرس می شود.

 

انواع آباژورهای سنگ نمک

از انواع آباژور سنگ نمک که در مدل های  گوناگون و متنوع عرضه می شود می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. آباژور سنگ نمک کوبیک
  2. طرح گوی
  3. هرمی
  4. ایستاده
  5. کاسه ای
  6. مجسمه ای
  7. قارچی
آباژور سنگ نمک

قیمت آباژور سنگ نمک

از جمله موارد مهم در رابطه با این موضوع قیمت آباژورهای سنگ نمک است. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند تاثیر خود را بر روی قیمت چراغ سنگ نمک اعمال کنند اصلی ترین آن ها نیز اصل بودن سنگ نمک است. خیلی از افراد به دنبال نمونه ای اصل این سنگ ها هستند؛ چرا که خواص درمانی آن ها واقعی و طبیعی است. از این رو هزینه های نسبتا بالایی را صرف خرید آن ها می کنند.

البته موارد دیگری نیز وجود دارند که در این راستا تاثیرگذار هستند. ابعاد نمونه ای از این موارد به شمار می رود. هر چقدر اندازه یک چراغ خواب سنگ نمک بیشتر باشد، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری را برای پرداخت آن در نظر بگیرید. همچنین گاهی اوقات مراکز فروش این فرصت را برای افراد به وجود می آورند که طرح دلخواه خودشان را بر روی این چراغ خواب ها بزنند. همین زمینه ساز افزایش و یا کاهش قیمت ها خواهد بود.

مرکز خرید آباژور سنگ نمک در شهر سمنان

امروزه مکان های گوناگونی وجود دارند که در زمینه تجارت انواع آباژور سنگ نمک مشغول به فعالیت هستند . البته این به سلیقه  خود شما مربوط است  که کدام یک از آن را برای خرید کردن  خود انتخاب کنید. مرکزی که شما خرید انجام می دهید باید کاملا معتبر باشد و جنس تقلبی را به شما به جای اصلی به شما نفروشد  . به همین علت  اگر دنبال مرکز خرید آباژور سنگ نمک هستید، ما به شما مجموعه کارخانجات نمک سمنان را معرفی می کنیم.

این مجموعه بهترین آباژور سنگ نمک را به فروش می رساند و تمامی آن ها کیفیت لازم را دارند. همچنین به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسبی که دارند، می توانید به عنوان یک هدیه نیز آن ها را در نظر بگیرید. مجموعه کارخانجات نمک سمنان به عنوان مرکز خرید آباژور سنگ نمک طی این سال ها توانسته رضایت مشتریان خود را جذب کند. پس بدون نگرانی خرید کنید و از تخفیفات در نظر گرفته شده نیز استفاده کنید.

خرید آباژور سنگ نمک

آباژور های سنگ  نمک به علت زیبایی و دست نخورده بودن, یک کادوی  مناسب برای هدیه به دوستانتان است. و نیز به عبلت خواص درمانی باعث ایجاد آرامش می شود .این نوع از آباژور  موفق شده نظر افراد زیادی از مردم را به  خود جذب کن و مهم ترین علت آن نیز خاصیت درمانی منحصر بفردی است که می توانید از آن مشاهده کنید.

شما عزیزان برای خرید آباژور سنگ نمک کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *